Που θα μας βρείτε
Δείτε τα Βίντεο μας

Διατροφή


  8 "χρυσοί" κανόνες για Ενίσχυση του μεταβολισμού σας!!!
Print

Πολλές είναι οι φορές που μετά από  συνεχόμενες προσπάθειες για μείωση του βάρους μας συναντάμε το λεγόμενο ”φρακάρισμα” του μεταβολισμού μας,πράγμα που έχει άμεσο ορατό  αντίκτυπο και στην ζυγαριά μας.Γι’αυτόν ακριβώς  τον λόγο, σας παραθέτουμε 8 χρυσούς κανόνες όπου χωρίς  προσπάθεια να ενισχύσετε τον μεταβολισμό σας και συνεπώς να τονώσετε τον οργανισμό σας:

  1. Πείτε ΝΑΙ στην ενδυνάμωση με βάρη->Γνωρίζατε ότι κάθε κιλό μυ χρησιμοποιεί περίπου 6 θερμίδες την ημέρα για να διατηρηθεί ενώ κάθε κιλό λίπους χρησιμοποιεί μόνο 2 θερμίδες/ημέρα?Επομένως ακόμα και ένα άτομο το οποίο δεν γυμνάζετε εάν διαθέτει μεγαλύτερη μυική μάζα από ένα άλλο καίει θερμίδες χωρίς κόπο!!!
  2. Αυξήστε την συνολική ημερήσια ποσότητα  καταναλώσιμου νερού για να κάψετε θερμίδες!!!->Έρευνες έχουν δείξει ότι άτομα τα οποία έπιναν > από 8 ποτήρια νερού την ημέρα έκαιγαν περισσότερες θερμίδες από εκείνα τα άτομα που αρκούνταν μόνο στα 4!
  3. Μικρά και συχνά γεύματα για ενεργοποίηση του μεταβολισμού(πάντα με βάση τις εξατομικευμένες ανάγκες του κάθε ατόμου!)!!!->Έρευνες έδειξαν ότι άτομα τα οποία έμεναν πιστά στα σνακ τους καθ’όλη την διάρκεια της  ημέρας έτειναν στο  να τρώνε ασυνείδητα λιγότερο στο  κυρίως γεύμα τους!
  4. Αυξήστε την πρωτεινική πρόσληψη(πάντα με βάση το σωματικό βάρος,εξατομικευμένες ανάγκες,ιατρικό ιστορικό του κάθε ατόμου!)
    Η πρωτείνη μπορεί να χρειαστεί κατα 25% περισσότερη ενέργεια για την διαδικασία της πέψης της από τον οργανισμό σε σχέση με το λίπος.
  5. Πείτε ναι στα καυτερα!!! (με βάση το ιατρικό ιστορικό του κάθε ατόμου!!!)->Η κατανάλωση περίπου  1 κ.τ.σ καυτερής πράσινης ή κόκκινης πιπεριάς  ενεργοποιεί αισθητά την αύξηση του μεταβολικού ρυθμού!
  6. Σύμμαχος το  πράσινο τσάι!!!->2-4 ποτήρια τσάι μπορούν να βοηθήσουν τον οργανισμό να κάψει 17% περισσότερες θερμίδες από το κανονικό για μικρό χρονικό διάστημα!
  7. Ποτά στον πάγο!!!->Έρευνες έχουν δείξει ότι 5-6 ποτήρια νερού με πάγο συμβάλλουν στην απώλεια 10 θερμίδων/ημέρα!!!-προσοχή στα κρυολογήματα τον Χειμώνα!!!
  8. Άσκηση το πρωι!!!->Βοηθάει στην ανάκαμψη   του μεταβολικού ρυθμού , βοηθάει το σώμα  ώστε να καίει θερμίδες και μετά την άσκηση!!!

Όλοι οι παραπάνω κανόνες παράλληλα με μία σωστή εξατομικευμένη διατροφή θα σας βοηθήσουν σίγουρα στην απώλεια των παραπανίσιων κιλών σας!!!Αλλάξτε μία σας συνήθεια από σήμερα και τα αποτελέσματα θα σας ανταμείψουν!!!