Που θα μας βρείτε
Δείτε τα Βίντεο μας

Διατροφή


  Αντιμετωπίστε το κρυολόγημα….φυσικά!!!
Print

Διατροφή

Τα πρώτα κρύα έφτασαν σαν απειλή για έναν αδύναμο οργανισμό.
Όταν νιώθεις πως κάτι σε γυροφέρνει, νιώθεις στον λαιμό σου μικρά αγκαθάκια και η μύτη σου τρέχει τότε να είσαι σίγουρος πως το γνωστό σε όλους μας ''κρυολόγημα'' σου χτύπησε την πόρτα!
Πολύ σημαντικό για όλους μας είναι να θωρακίσουμε τον οργανισμό μας από τυχόν ιούς που τις περισσότερες φορές  κάνουν την εμφάνισή τους στην αλλαγή κλίματος αλλά και της εποχής.

Μπορούμε λοιπόν με πολύ απλούς και φυσικούς  τρόπους να προστατέψουμε το ''αδύναμό'' μας ανοσοποιητικό σύστημα!

Εμείς σας προτείνουμε μερικούς από αυτούς:

  1. Αυξήστε τα υγρά(για αποφυγή αφυδάτωσης) όπως νερό,τσάι,διάφορα βότανα:
    • τσίνσενγκ ->Τονωτικό, ειδικά για εξασθενημένους οργανισμούς,
    • φασκόμηλο:-> Περιέχει αντιβακτηριακά οξέα, ιδιαιτέρως κατά του σταφυλόκοκκου και είναι ισχυρό αντισηπτικό,
    • θυμάρι:-> Ως ζεστό ρόφημα είναι εφιδρωτικό και συνεπώς αποτελεσματικό κατά του κρυολογήματος,
    • τίλιο:-> Τα άνθη του τίλιου σε ζεστό αφέψημα, αποτελούν εξαίρετο εφιδρωτικό φάρμακο κατά των κρυολογημάτων, της γρίπης και της καταρροής ενώ σε  συνδυασμό με λίγο ξύδι, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως γαργάρα σε πονόλαιμους, λαρυγγίτιδα και αμυγδαλίτιδα,
    • εχινάκεια:->έχει αντιβιοτικές ,αντιμικροβιακές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες!
  2. Αυξήστε τα εσπεριδοειδή και τους φυσικούς χυμούς ,λόγω της αυξημένης περιεκτικότητάς τους σε βιταμίνη C!
  3. Αποφύγετε το αλκοόλ το οποίο  μπορεί να προκαλέσει δυσφορία στην ομαλή λειτουργία των πνευμόνων.
  4. Πείτε ναι στην κατανάλωση του σκόρδου και του κρεμυδιού,παραμερίζοντας την ισχυρή τους μυρωδιά και επωφεληθείτε από τις ισχυρές αντιβιοτικές και ανοσοποιητικές ιδιότητές τους!
  5. Εισάγετε στο καθημερινό διαιτολόγιό σας τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε σελήνιο όπως οστρακοειδή, δημητριακά ολικής αλέσεως!
  6. Ενισχύστε την διατροφή σας με ψευδάργυρο ο οποίος είναι απαραίτητος  για το ανοσοποιητικό σύστημα αφού το ενισχύει σημαντικά ,για την αξιοποίηση των  βιταμινών(ταχίνι,κουκουνάρια, κόκκινο κρέας,ξηρούς καρπούς,δημητριακά,αυγό)!
  7. Αποφύγετε όσο το δυνατόν περισσότερο την καφείνη!
  8. Πείτε ναι σε σούπες κάθε είδους που προσφέρουν  καταπραυντικές,μαλακτικές  ιδιότητες!

......με όλα τα παραπάνω είναι σίγουρο πως θα την νικήσετε την ΓΡΙΠΗ!!!!!


Της Ζήση Βασιλικής
Διαιτολόγου-διατροφολόγου                   
Απόφοιτου Α.Τ.Ε.Ι.Θ